VOORWAARDEN & REGELS

 

ALGEMEEN

Bij het maken van een online reservatie bij EasyGo, via zowel email of telefoon, bevestig ik dat ik deze Algemene Voorwaarden heb gelezen, begrepen en geaccepteerd.

Het individu moet ouder zijn dan 18 om een reservatie te mogen maken.

Reservaties kunnen worden gemaakt via email, telefoon en EasyGoTaxi.be. Het Individu dat de boeking maakt is zelf verantwoordelijk voor de opgegeven persoonlijke informatie binnen het contract. Behalve als anders vermeld, moeten alle boekingen worden verzekerd met een geldige kredietkaart om de reservatie te garanderen. Eens de reservatie werd aangemaakt, zal EasyGo de reservatie geschreven bevestigen via email.

Een reservatie is enkel bevestigd wanneer de systeem administrator de reservatie heeft goedgekeurd.

Wij behandelen uw persoonlijke informatie strikt vertrouwelijk en zullen uw persoonlijke informatie niet doorgeven aan derden. We doen voldoende ons best om te verzekeren dat uw kredietkaartinformatie en persoonlijke details beschermd zijn.

Bevestigingsemail – Klanten zijn verplicht van ons op de hoogte te brengen als ze geen bevestigingsemail hebben gekregen of als ze merken dat de details van de reservatie niet correct zijn.

De bevestigingsemail zal alle details van de reservatie bevatten. Wij behouden ons het recht om deze Termen & Voorwaarden op elk moment te wijzigen. Deze veranderingen zullen van toepassing zijn van zodra gepubliceerd op onze website.

Zoals hierbij toegepast, de termen “u”, “uw” en “passagier(s)” verwijzen naar zowel de individuen vernoemd in de boeking als de individuen voor wie de reservatie werd voorbestemd of eender welk individu naar wie de reservatie werd overgedragen.

EasyGo GEBRUIKSVOORWAARDEN

Bij het maken van een reservatie, bevestigd u dat alle informatie die werd gegeven accuraat is, onder andere namen, ophaalinformatie, datums, debiet- of kredietkaart informatie. Als u wenst enige veranderingen te maken bij de gegeven informatie, is het uw verantwoordelijkheid om contact op te nemen met ons en de gewenste veranderingen aan te vragen.

Wij zullen voldoende moeite doen om enige nalatigheden of fouten zo snel mogelijk te verbeteren. Echter kunnen duidelijke fouten van tijd tot tijd wel eens voorkomen. In dit geval, behouden wij het recht om de boeking teniet te doen zonder enige aansprakelijkheid naar u toe. Zowel u als derden zullen geen enkel gebruik maken van de inhoud op onze website dat inbreuk maakt op de rechten van EasyGo, dit houdt onder andere in aangepaste, navolgende publicaties en ook volledige of deelse presentaties of reproducties van hetzelfde zonder onze geschreven toestemming.

VOERTUIGVEILIGHEID

Alle voertuigen die zijn uitgerust voor transfers zijn voldoende geïnspecteerd en verzekerd in overeenstemming met de Belgische wetgeving. De transferprovider garandeert dat de transfer zowel professioneel als overeenstemmend met de Belgische verkeersregels en wetgeving zal worden uitgevoerd.

WACHTTIJD PLUS NOODCONTACT

Tijdens de transferperiode, zal de chauffeur niet langer wachten dan één uur na de aankomsttijd van de vlucht aan het afgesproken luchthaven ophaalpunt.

De wachttijd vanuit eender welke andere locatie zal niet meer dan vijftien minuten na afgesproken tijd bedragen. Als u de chauffeur niet kan vinden aan het afgesproken ophaalpunt, als u wordt opgehouden aan de immigratie, douane, uw bagage heeft verloren, bent u verplicht contact op te nemen met de chauffeur door het nood telefoonnummer te bellen dat werd gemeld in de reservatie bevestigingsemail.

Als u het nood telefoonnummer niet belt binnen het uur na de actuele landing van het vliegtuig bij ophaal aan luchthavens of binnen de vijftien minuten bij ophaal op andere plaatsen dan luchthavens, en voor deze reden de serviceprovider niet op de hoogte is van het probleem, zal dit worden voorgenomen als niet komen opdagen en gaat u akkoord om zowel het volledige bedrag van de gereserveerde service als de wachttijd te betalen.

BAGAGE

Als u van plan bent met extra bagage te reizen, gelieve ons dit dan te laten weten tijdens het maken van de reservatie. Dit is om zeker te zijn dat we u een comfortabel voertuig aanbieden. De klant(en) zal (zullen) zelf aansprakelijk worden gesteld voor alle kosten die worden bekomen in het geval dat er extra voertuigen moeten worden ingezet ter gevolge van het niet aangeven van grote of buitensporige bagage.

SPECIALE VERZOEKEN, VOERTUIGEN & REISTIJD

U mag bijkomende diensten aanvragen tijdens het reservatieproces. Wanneer mogelijk zullen kinderzitjes beschikbaar worden gesteld als u dit verzocht, maar het kan mogelijk zijn dat zulke voorzieningen niet mogelijk zijn in sommige zeldzame gevallen, bijvoorbeeld door een onaangekondigd vervangingsvoertuig dat op het laatste moment werd ingezet. Houdt er rekening mee dat we niet kunnen garanderen dat het aangeboden kinderzitje perfect zal passen voor uw kind.

De afstand en reistijd zijn enkel bedoeld als planning. Het kan zich voordoen dat omstandigheden zoals verkeer, weer of constructie ervoor zorgen dat de gepubliceerde planning afwijst en hiermee moet u rekening houden wanneer u uw reis boekt. De afbeeldingen en foto’s van het voertuigmodel en maak getoond op de offertepagina zijn enkel voor illustratiedoeleinden en we kunnen niet garanderen dat deze exacte voertuigen beschikbaar zullen zijn bij de transportprovider. We bieden geen garantie voor de juistheid van de specifieke service die door u werd gekozen en EasyGo zal niet aansprakelijk worden gesteld voor uw keuzes.

BETALING

U garandeert dat de betaalinformatie die u ons heeft gegeven zowel accuraat als juist zijn, dat de debiet- of kredietkaart die u gebruikt tot u behoord en dat er genoeg krediet of saldo beschikbaar is om de service kosten te dekken. De transportserviceprovider verwerkt alle betalingen (debiet/kredietkaart of cash). Als u besluit de chauffeur te betalen, gelieve er dan voor te zorgen dat u genoeg geld op zak heeft hiervoor, in plaatselijke valuta, behalve als anders vermeld in uw boekingsvoucher.

VEILIGHEID VAN UW KREDIETKAARTINFORMATIE

Wij houden uw kredietkaartinformatie om uw reservatie te garanderen. We gebruiken SSL (secure sockets layer) technologie om uw kredietkaart te beschermen dus uw kredietkaartinformatie is volledig veilig. SSL encryptie is een encryptietechnologie die zorgt voor een veilige internetverbinding tussen de webserver en uw internet browser.

WIJZIGINGEN

U kan uw reservatie tot achtenveertig uur voor aankomst of ophaaltijd wijzigen. Na deze periode, moet u rechtstreeks contact opnemen met de serviceprovider door het telefoonnummer te bellen dat werd gegeven in uw reservatievoucher. U moet alle aanpassingen aan uw boekingen doorgeven via email met de informatie die werd gegeven in uw bevestigingsemail.

U kan geen annuleringen of wijzigingen verzoeken aan de chauffeur.

ANNULERINGEN

Annuleringen zullen niet worden aangerekend als ze minstens twaalf uur voor de geplande transfer ophaaltijd worden uitgevoerd bij cash reservaties en vierentwintig uur voor de geplande transfer ophaaltijd bij langeafstandstransfers (meer dan 100 kilometer), bus transfers, tours en gepersonaliseerde transfers. Na deze periode zal u rechtstreeks contact moeten opnemen met de serviceprovider door het telefoonnummer te bellen dat werd gegeven in uw reservatie bevestigingsemail.

Als voor één of andere reden wij u de verzochte service niet kunnen aanbieden, en daardoor uw reservatie moet worden geannuleerd, zullen wij u daarvan zo snel mogelijk op de hoogte brengen door u een email te sturen op het emailadres dat u ons heeft gegeven. Door het maken van een reservatie bij ons, gaat u akkoord de totaalprijs van de gereserveerde service te betalen als de annulering binnen de betalende annuleringsperiode valt.

NO-SHOW (NIET OPDAGEN)

Als u de chauffeur niet kan vinden aan de gespecifieerde ophaallocatie, bel dan het uitzendkantoor op het nummer: +32 485 60 21 10 en we zullen u helpen bij het vinden van uw chauffeur. Als u niet belt voordat u vertrekt, dan zal u verplicht zijn om de no-show kost (de totale prijs van de rit) te betalen. Als u er niet in slaagt om ons te contacteren, zal de chauffeur bij gebruikelijke ophalingen tot een uur na de geplande ophaaltijd wachten. Hierna, zullen wij u proberen te contacteren via uw contactpersoon telefoonnummer, uw thuistelefoonnummer of uw gsm nummer afhankelijk van het type ophaling.

Als wij niets van u te horen krijgen doordat er geen signaal is, de oproep niet wordt beantwoord, er geen telefoonnummer werd opgegeven bij de boeking, de voicemail wordt geactiveerd of er een slechte verbinding is, zullen wij het voertuig ontheffen en zal u verplicht zijn een no-show (de totale prijs van de rit) met bijkomende wachttijdskosten te betalen. Om de chauffeur de opdracht te geven te wachten, gelieve het kantoor telefonisch te contacteren om zijn wachttijd goed te keuren. Als de tijd om is en we niets van u hebben gehoord, zullen wij nog eens proberen contact met u op te nemen, als er geen contact kan worden gemaakt, zal u verplicht zijn om de rit en de bijkomende wachttijden te betalen. Een “no-show” kost staat dus gelijk aan de kost van de rit met enige bijkomende kosten voor wachttijden als de passagier niet komt opdagen aan het afgesproken ophaalpunt. Als u de chauffeur niet kan vinden, gelieve dan het nummer: +32 485 60 21 10 te bellen om te voorkomen dat u een no-show kost moet betalen. Dit is ook van toepassing als de klant per ongeluk de verkeerde datum of tijd heeft geboekt. Het is de verantwoordelijkheid van de klant om ervoor te zorgen dat alle informatie juist is ingegeven.

OVERMACHT

Als u uw vlucht (of eender welke vorm van transportatie) mist gevolge van slechte baanomstandigheden of verkeersfiles die niet de schuld zijn van EasyGo, gelieve te begrijpen dat wij niet aansprakelijk kunnen worden gesteld voor vertragingen, annuleringen of veranderingen van de service omwille van overmacht, of als het gevolg van andere omstandigheden die de serviceprovider niet kan voorspellen of waar de serviceprovider geen controle over heeft, onder andere accidenten op de reisroute veroorzaakt door derden, terrorisme politie controlepunten, extreme weersomstandigheden enzovoort. Als de vertraging veroorzaakt werd door de serviceprovider (onder andere gevolge van geen benzine, platte band, chauffeur nalatigheid, late vertrek enzovoort), zal uw verlies worden gecompenseerd.

ALGEMENE BEPALINGEN

De Engelse versie van deze Algemene voorwaarden kan worden geproduceerd in andere talen, echter kunnen er geen rechten worden bereikt in de geproduceerde versie. In het geval van een geschil door de inhoud van de geproduceerde versie van deze Algemene voorwaarden, of door discrepanties en inconsistenties tussen de Nederlandse productie, en enige andere producties, de Engelse is de voorste en meest referent versie. U kan de Engelse versie vinden op onze website (nadat u de Engelse taal selecteert).

PRIVACYBELEID

Wij respecteren uw privacy en nemen het beschermen ervan heel serieus. Wij garanderen u dat wij uw persoonlijke informatie en kredietkaartinformatie niet zullen doorgeven aan derden zonder uw voorafgaande toestemming. Wij hebben extra voorzorg genomen om ervoor te zorgen dat uw persoonlijke informatie en kredietkaartinformatie goed beschermd zijn. Wij gebruiken SSL (secure sockets layer) encryptie technologie en uw persoonlijke informatie is volledig beveiligd. Ook hebben enkel geautoriseerde personeel en medewerkers die specifiek zijn gemachtigd toegang tot uw persoonlijke informatie.

DISCLAIMER

In lijn met de bovenstaande Termen & Voorwaarden, zullen wij enkel verantwoordelijk kunnen worden gesteld voor rechtstreekse schade die u heeft opgelopen wanneer wij er niet in slagen onze verplichtingen te vervullen die te maken hebben met onze diensten. 

EasyGo en elk bedrijf verwant met ons en/of onze kantoren, werknemers, tussenpersonen of directeuren betrokken bij het maken, promoten, sponseren of andere inhoudsontwikkeling kunnen en zullen niet aansprakelijk gesteld worden bij enige rechtstreekse of onrechtstreekse schade of verliezen, criminele aansprakelijkheid, enige onjuistheden verbonden aan de details beschreven op onze site of verlies van contracten. In geval van misdragende of dronken klanten, behouden de chauffeurs het recht de toegang tot de voertuigen te weigeren. In deze gevallen, zal er geen terugbetaling worden uitgevoerd en kunnen er gerechtelijke stappen en schadeclaims worden ondernomen.